Wednesday, March 21, 2012

Spring

När fina bloggar som den här, skriver så här fint om oss, så blir jag fakriskt lite sugen på att blogga lite jag med. Tack vare dig Pella! Tack igen. Och tack alla ni som skrivit så snälla ord på inlägget under!
Faktiskt har vår lampa blivit fotad i de här fantastiska lokalerna på Spring Studios. När jag få se bilderna så ska jag visa er med. 

Thank you Pella for writing about us so generously! This made me want to show you something. 
Our lamps has been photographed in this beautiful studio of Spring studios. When I know more about the pictures, I will show you!

Photos: Sping studios

6 comments :

  1. Tack själv för all underbar inspiration! Ser fram emot att se bilderna!! Kram

    ReplyDelete
  2. :) Kan bara hålla med, du inspirerar verkligen!
    -Ser fram emot bilderna på lampan. Ser ut som de kommer bli succé i den studion. Kram Daniella

    ReplyDelete
  3. wohooo, det ska bli så kul att se bilderna sen.
    å jag längtar tills man kan få köpa ;)

    ReplyDelete
  4. Hejsan fina. Yey vad roligt. Gah och dessa studio bilder inspirerar så.

    ReplyDelete
  5. Just discovered your blog, it's simply wonderful !!! Greetings from Paris

    ReplyDelete